28 May 2012

AKU JATUH CINTA DENGAN ..?

" jatuh cinta lagi.. lagi lagi aku jatuh cinta.
aku jatuh cinta pada setiap ......"


amboi amboi. hari ini saya ngembira semacam je. tidak tahu kenapa. eh kejap kejap. saya dah tahu kenapa saya gembira sangat sangat.
nak tahu tak kenapa.?

sebab saya dah JATUH CINTA
I'M FALL IN LOVE
ahhh~
indahnya cinta.
AKU SAYANG KAU SELAMANYA
I LOVE YOU FOREVER DEAR.

oooh ! indahnya rasa bila dah jatuh cinta.....
............

oooooppppss ! coooop !
awak awak tahu tak saya jatuh cinta dengan siapa? tak tahu kan?
mari sini saya bagitahu awak semua.
saya dah jatuh cunta pada....
G
I
T
A
R
:)

haha. sebenarnya saya dah lama berkenan dengan si 'dia' ni. pada awalnya saya hanya berkenalan dengan dia,
tapi tak sangka saya dah jatuh cinta dengan dia. oh ! I WANT HUG YOU <3
betullah apa orang kata. cinta memang indah ~
p/s : adede~ wikiwiki~ HUDA merepek sorang sorang la pulak. hmm. bakal penginap Tanjung Rambutanlah nampaknya.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

5 comments:

  1. hahaha .. ingat ape la td .

    ReplyDelete
  2. cesh . aku fikirkan kau dah jatuh cinta dengan someone lha tadi .

    ReplyDelete
  3. ooowhh , ingat kan jatuh cinta kat teya tadi . ehehe

    ReplyDelete

Leave your comments here