23 June 2012

Kawad Kaki

ASSALAMUALAIKUM
mari sini dengar ini cerita pada 19 JUN 2012 . hoho. cerita yang menggembirakan SAMSMEL.
saya dan beberapa orang lagi platun pergi ke KAWAD KAKI DAERAH SEPANG.
yang bertempat di PASAR SALAK,SEAPANG.

hoho. tak kusangka . platun kadet bomba perempuan telah berjaya mara ke PERINGKAT NEGERI :)
huh. yuuuhuuu ! Alhamdulillah. bersyukur kepada Allah. segala usaha yang kami lakukan,
tidak sia-sia. Alhamdulillah, kami dapat no. 1..

hoho. mari saya kasi awak awak semua tengok gambar gambar kitorang semua:)

baru sampai di PASAR SALAK, SEPANG.

mari mari. kita dah sampai :)
semua dah ready ke.?
senyum je lah. nanti nampak sangat muka gementar kang. abeslah~
komander sedang bersiap sedia.
tak sabar nak bertanding nih . hehe:)
mari posing dulu !
senyum jangan tak senyum :)
boleh ke aku buat nih.? huh !
komander : eh ! cepat persiapkan diri ! kita dah nak lawan ni !
anak buah: baik tuan !
smart tak.?
kadet bomba perempuan :)
kekanan lurus !
luruskan barisanlah.~
komander kadet bomba perempuan. chaiyokk !
kadet bomba ( L ) . tgh buat formasi.
kadet remaja sekolah ( L ) .

KRS ( P ) .
kadet bomba ( P ). tgh buat persembahan.
tegak semua.!
selesai kawad. rehat~
makan tengahari !
mesti posing taw .
nilah keje kemba. dok depan kamera jek :)
posing bersama BELANGKAS ku :)
dan macam macam lagi gambarnya. tapi, gambar sewaktu terima medal takdela pulak. takpe.
kalau nak tengok meh ziarah facebook saya. 
sekian sahaja taipan saya buat masa ni. babai :)

p/s : doakan kejayaan kami di PERINGKAT NEGERI ye. pada 12 JULAI 2012. InsyaAllah, kami akan pulang dengan kejayaan :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap pasal saya :):

Post a Comment

Leave your comments here